neděle 22. prosince 2013

Swiss O´Par

Švýcarský opar je v ČR fakt hodnotný název, ale i tak jsem byla zvědavá, jak to funguje a zda vůbec.









 


Protože moje řasy jsou husté, dlouhé a vyblité. V nenalíčeném stavu mi propůjčují vzhled pacienta v terminálním stadiu nějaké ošklivé choroby, v kombinaci s mou holohlavostí se na mysl derou následky chemoterapie.

Myšlenka na likvidaci průhlednosti řas se mi zalíbila, i sáhla jsem po stříbrné krabičce a jala se konat.
V balení jsem nalezla lahvičku s tekutinou, tubu s gelem, šťourátka do uší, plastový hřebínek a papírky, které mají zabránit obtištění barvy pod oko. Mají. Zdůrazňují mají. Stay tuned.

Návod pravil procucat řasy tekutinou z lahvičky a to nanášením šťourátkem (výslovně se zmiňoval o tom, že tato lze použít opakovaně. Představa opakovaného použití vatových tyčinek naprosto k čemukoliv mi přišla dost absurdní) a následně pročísnout hřebínkem s gelem. Zvlhčování řas proběhlo bez zádrhelů. Hřebínek, jehož zuby jsou od sebe daleko tak, že vši by jím mohly proskakovat v trojstupu, jsem zamítla jakožto nepoužitelný a gel jsem namatlala na kartáček od řasenky, kterým si jinak sčesávám obočí. Plán byl jasný - pročísnout, opatrně, víme, jaký jsem lemro a černý fleky na víčku nepotřebuju, že jo. Pod oko jsem přitiskla bezpečnostní papírek, pročísla řasy gelem a



DOHAJZLU, vyteklo mi voko !! Sakra! Tohle nemůžu přežít ! Kristovanoho, proč to tak strašně pálí?! Proč na tom, dopsíprdelevytahaný, není napsáno, že základní složka je louh, na druhým místě pak kapsaicin?!
V rámci návalu kulervoucí bolesti jsem samozřejmě ucukla tím papírkem, oko křečovitě zavřela a jala se oplachovat hektolitry vody. Výsledkem bylo oko králíka s mixomatózou a černočerným zoubkovaným šlicem pod ním. Kuuuuurvaaaa!!
Statečně jsem nicméně proceduru zopakovala i na druhém oku, jen bez ucuknutí papírkem.

Musím říct, že nebýt té šmouhy, která měla dle návodu zmizet samovolně v průběhu dvou dnů a já strávila každý den půl hodiny jejím opatrným týráním všemožnými odličovači a která zmizla teprve dnes (den tuším pátý), byla bych celkem spokojená. Nemohu ovšem zaručit, že až se barva vymyje, budu ochotná tuhle SM praktiku podstoupit znovu.



12 komentářů:

  1. Jo, tak přesně proto si mi chyběla! Nikdo nedokáže popsat tak banální proceduru tak poutavě :o) jinak teda soucit, soucit, ale co taky můžeš čekat od něčeho s takovým názvem, žejo.. :o))
    Tak ještěže k holohlavosti nepřibyla i holookost..
    Mmch, malá Vokurková v Kouzelné mušli byla fakt kouzelná :o) a fakt celej mladej :o) klon hadr..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohuzel je cela maminka i dusevne - vzteklej, zabejcenej, okamzite v opozici, jakmile neni po jeho. K nezaplaceni :-P Dnes mu bylo pred polednem pet a ja si porad nepripadam jako matka..

      Diky :-) Procedura s rasami se u me zaradila do zlateho fondu. Tak sprosta jsem DLOUHO nebyla! :-))

      Vymazat
  2. Tak že Jankovi přejem vše nejlepší :). A, soudě dle mé milované sestry, ta zabejčenost a vzteklost ho nepřejde :). Jsem ráda, že sis nevypálila oči. Výsledek vypadá pěkně, ale asi bych to nedala :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyridim :-)
      Soude dle ne ho to skutecne neprejde :-))

      Asi tomu jeste dam sanci, jen ten papirek priste prilepim :-D

      Vymazat
  3. Výsledek je moc hezký, ale to mučení za to teda určitě nestojí. :) Kdybych něco takového prováděla já, tak mi asi rodinná rada zakáže přístup do drogérie... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akce prefikane probihala bez ucasti rodiny, takze jsem mohla kurvovat na cely barak :-P

      Vymazat
  4. To vypadá skvěle, ušetřilo by každoranní tanečky s řasenkou (anžto řasy dlouhé, husté, leč světlé a já toužím po uhlově černých). :-)

    OdpovědětVymazat
  5. promiň, ale fakt jsem se pobavila! :D cizí neštěstí zabírá vždycky, navíc ještě v Tvém podání - to fakt nemá chybu ;) každopádně jsem ráda, žes to přežila bez trvalých následků!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja doufam, ze to priste tak hodnotny zazitek nebude :-))

      Vymazat
  6. Tak se svycarskym oparem zkusenosti nemam, ale kdysi jsme s mamkou absolvovali tuto proceduru s nejakym produktem z drogerie, ktery byl ve fialove krabicce. Michal se krem s tekutinou do kalisku (podobne jako barva na vlasy) a na rasy se to aplikovalo steteckem. Misto papirku jsme si ergonomicky upravovali kousky toaletaku, ktery jsme prilepily mastnym kremem pod spodni rasy. Po par aplikacich jsme to vychytali a kremem jsme mazaly i horni vicko, cimz jsme predesli vytetovani permanentni cerne linky. Tot muj navod, jak predejit tem uchvancancujicim cernym smouham :)

    OdpovědětVymazat
  7. Škodolibě jsem se pobavila (je mi jasné, že bych si ublížila daleko více, kdybych to zkusila sama):). Na tuhle krabičku koukávám u rodičů, je v koupelně, máma si tím barví obočí. A název mi taky vždycky připadal srandovní:) Veronika

    OdpovědětVymazat
  8. Švýcarský opar - to nechceš :D Naštěstí mám obočí i řasy tmavý dost, takže to nemusím podstupovat, ale představ si opačnej problém.. blond vlasy a tmavý chlupy.. peroxid musí být na řasy teprve sada :D

    OdpovědětVymazat