čtvrtek 28. února 2013

Věcí na rty není nikdy příliš


a proto jich mám hodně a každou chvíli přibývá další.










 Nejraději mám klasický Jelení lůj. Na fotce není, neboť zrovna došel, ale jedná se tradiční špalek v bílé plastové rouře, který se vysouvá vsunutím prstu do díry vespod. V té výborně drží veškerý bordel z kabelky a kapsy :-) Tuhle věc pravděpodobně nikdy neopustím, používám ho zhruba od deseti let a nezdá se, že by se na tom mělo něco změnit. Nebýt toho, že mě na zastávce autobusu sezobl soused a hodil mě domů, díky čemuž jsem nejela kolem drogerie, určitě už bych měla za došlý náhradou dva nové. Závislost na Jelením loji jsem zdědila po mamince, takže kdykoliv si mažu pusu, vzpomenu si na ní.



 Všemožné další tyčinkové balzámy kupuji v podstatě dle vzhledu obalu - to je příklad růžové Baley, kterou vyžebral syn, protože se mu líbila krabička. Nikdy to není úplně to ono, co mám k péči o rty ráda, ale některý hezky voní, některý dobře chutná. Většinou mě od trvalejšího používání odrazuje konzistence - prostě to není pořádně mastné a kluzké, jako Jelen :-) Žlutou Baleu jsem zakoupila v létě pro vhození do mikroskopické kabelky, ve které jsem nechtěla plýtvat místem nošením Jeleního loje. Protisluncové Labello bylo přibaleno k nějakému časopisu. Všechny tři tyčinky mile voní, občas je tedy použiju pro radost.


 Rtěnky používám výjimečně. V jednom z minulých článků jsem zmiňovala, že si s nimi nerozumím. Nemají mě rády. Nebo je nemají rády mé rty. Nebo tak něco. Buď se mi rozpijou (ano, vím o existenci konturovacích tužek, ale to se mi nelíbí), nebo hrozně vysušují, nebo dělají cucky. Všechny si běhe chvilky olížu. Tři nicméně vlastním.

Avon - 05447 Instant Attraction
Krásná matná, ale PŘÍŠERNĚ vysušující záležitost. Moc hezky ovocně voní.









  Astor - 009 Soft Sensation
KLasicky růžová záležitost s decentním leskem. Nevysušuje příliš, takže s balzámem přes ní to zvládnu i já a používám jí, když občas potřebuju vypadat jako slušné děvče :-) Má nejrtěnkovatější vůni, jakou jsi jde představit,mňam.




  Maybelline - 030 Pink Lollipop
Rtěnka vypadající jako plod vášnivého vzplanutí mezi zvýrazňovačem a voskovkou, must have. V obchodě jsem moc nezkoumala, co to udělá na rtech, prostě se mi líbila, tak šla se mnou. Doma jsem zjistila, že poskytne lehký lesk a z řvavé barvy rtům moc nepředá. Docela hezky zvláčňuje, takže jí používám celkem často. Plus mě baví zděšení spolucestujících v MHD, když jí vytáhnu a blížím se s ní ke rtům :-)







  Clinique - Chubby Stick 01 Richer Raisin
Kdo by neznal macaté čubky, loňský hit. Docela jsem toužila po té dárkové sadě, ale touha nebyla vyslyšena, postarala jsem tedy sama. Když Rendy hledala nové majielky pro kousky ze své sady, skočila jsem po rozince. Na rty jí používám výjimečně - barva je pěkná, vypadá přirozeně a hezky zvláčňuje, ale přijde mi, že pro ideální míru zvláčnění bych nanesení musela opakovat co dvacet minut. Ovšem !!! Je výborná jako tvářenka :-)


Tinty měly své články -
Essence 02 Ready For Rush Week?
Catrice 010 Red My Lips
Essence 04 Silky Red
Essence 02 Sve Your Kisses For Me z limitované edice Hugs & Kisses se článku teprve dočká - ohledně tintů vás nechám chvíli odpočinout :-)








  Balea Lovely Raspberry byla zmíněna v recenzi tubičkového tintu Essence. Malinově voňavá vazelína, tedy nic pro ty, kdož musí mít přírodní produkty. Taky je mám ráda, preferuji je, ale ochotně používám i nepřírodní věci. Vazelína na rty mi tedy nevadí. Navíc je v plechovce, což u mě automaticky znamená, že je to dobrý :-)
V pixličce od Carmexu úplně vzadu je domo-robo balzám, tentokrát v medové variantě. Spousta kokosového oleje, vosk od včelek, hodně medu - strhující reportáž z přípravy chystám a pokud by měl někdo zájem můj balzám otestovat, nestyďte se říct si :-)

  Oriflame Zázračný kelímek - notoricky  známé vajíčko. Stojí 219,- za 15ml a je to vazelína, kosmetický parafín a trocha včelího vosku. Názorná ukázka skvělého marketingu :-) Ale mám ho ráda a když je za nižší cenu (což bývá často) kupuju ho. Tohle aktuální na mě čekalo zdarma v bedně s minulou objednávkou. Potěšilo :-) Na různé ochucené a ovoněné varianty taky slyším, protože si představuju, jak moc ťutu by byly vedle sebe na stole vyřádkované klasické vajíčko, mandlové, třešňové, karamelové, čokoládové, vanilkové... i když moc dobře vím, že je to pořád ta samá věc. Když nad tím tak přemýšlím, asi by mě potěšily i jen prázdné pixličky :-)


Na závěr jedno foto "making of.." - nestačí, že mi psaní občas komplikuje potomek. K záškodničení se dnes přidala i entita z jiné galaxie :-)








































30 komentářů:

  1. Hihi, ta fotka kelímku mezi vajíčkama je naprosto dokonalá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznávám, že nápad na tuhle fotku je jedním z důvodů, proč má Kelímek samostatný odstavec :-)

      Vymazat
  2. Mám podobnou závislost na mastítkách na rty. Preferuju ty v kovových pixličkách a s příjemnou vůní. Chuť, na rozdíl od přítele, neřeším. Nejednou jsem ho nachytala, jak ty moje používá. A nejradši má ten jablíčkový a melounový.

    Pokud bys někdy měla cestu do Německa, doporučuju balzámy od Primarku. Mají neuvěřitelný výběr příchutí a jako bonus dostaneš neuvěřitelně krásnou a nápaditou krabičku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem asi nepotřebovala vědět - teď je budu někde hledat a nakonec zjistím, že je nutně potřebuju. Ach jo :-))

      Vymazat
  3. Sphynxe bych si hrozně chtěla pohladit, ale doma bych se ho asi lekala:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ufo je lekavý trotlík :-) Nedělá nic, čeho by se člověk lekl, zato ona se vyděsí všeho :-) A v noci neděsí, v noci mi dělá termofor pod dekou, stočená do klubíčka v mém klíně, nebo natažená jako čára, přitisknutá k zádům :-) Na dotek ze všeho nejvíc připomíná na sluníčku vyhřátou broskev.

      Vymazat
    2. máme doma Ragdolla , úplný opak Ufíka - všude samé chlupy :-D někdy si říkám, že ho oholím. Mám slabost pro všechny kočky :-)

      Vymazat
    3. Já jsem je zatím viděla naživo jen na jedné výstavě a právě na mě koukaly těma ufonskýma očičkama, že jsem si říkala, jestli bych se nelekla potkat je takhle někde potmě..sama.. Ale na chlupy to je fakt, že super:-D

      Vymazat
    4. Je to o zvyk :-) Ostatně mě vždycky nejvíc děsil můj první kocour, když na mě vytřeštěnýma očkama zíral při sprchování. Vždycky jsem si říkala, jestli je z toho pohledu tak vyděšený, nebo to vysílá na jinou planetu :-)

      Vymazat
  4. Nahatej kočičák! Chtěla bych si ho taky pořídit, ale pořád si nejsem jistá... Můžu se zeptat, proč ses rozhodla zrovna pro tohle plemeno? Jinak na rty je výborný Figs&Rouge a nejlepší ze všech mazátek, co jsem kdy zkoušela, je Bi Mat Cay (prodávali ve Fann, snad ještě pořád mají).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bi Mat Cay vypadají moc hezky, děkuju za tip a připisuju do seznamu. Ach jo :-)

      Vymazat
  5. Muj prvni kocour, Chocki, byl cerny dablik. Zil s nami patnact let. Oboje prarodice meli kocoury, jsme kockofamilie :-)
    Nasledovala Nisenka - ala Tonkinka. Ta pak zila u moji maminky a u jejiho pritele je dodnes. Take ruska modra, Mimi. Na doziti z utulku se mnou byli dva starecci z utulku, siamak Adam a mix Sherrydan.
    Siamak Nacicek byl tutik, skonal mlad na FIP. Balineska Meena se mnou, Nisenkou a Mimi pobyla jen par mesicu - strasne zarlila a chlupy litaly nonstop. Kdyz doslo na krev, nasla jsem ji novou rodinu.
    Po lysokocce jsem touzila dlouho, touha dosla naplneni s Amy, ufonem, kdyz chot

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zahlasil "tak kdyz ji sezenes levne, porid si ji". Jeli jsme pro nidruhy den dopoledne :-) Nema rad chlupate obleceni, ale i tak se nevzdavam nadeje, ze nas obohatim i o chlupatce :-) Plus se mi Ufo hodi k sestrihu :-)

      Balzamy Figs and Rouges jsou na seznamu prani, BeneTint ostatne take :-)

      Vymazat
    2. Tak to jsi rychlá a šikovná:-D Já plánuju v budoucnu různá plemena- ruskou modrou, ragdolla, skotskou klapouchou, korata.. Zatím mám jen kartouze a útulkovou kočičku..potřebovala bych nafukovací byt a asi vyměnit muže za nějakou stejně bláznivou ženu:-D

      Vymazat
    3. Já zbožňuju siamské a orientální kočky. Ale to by muže asi jeblo. Na druhou stranu jsem, hodnoceno racionální optikou, ráda, že mě krotí, jinak bych pravděpodobně skončila jako bláznivá kočičí dáma s třinácti mňoukavci :-)

      Vymazat
  6. Hezky čtivý článek a ty fotky jsou výborné :) Taky si dosti potrpím na mazátka na pusu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Souhlasím, balzámů na rty není nikdy dostatek! A entita je rozkošná, jako vždy :). Zkoušela už jsi balzámy Figs and Rouge? Prý jsou skvělé, sama se na ně chystám. Nebo na ten boží od NUXE.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Nuxe už se jdi bodnoout !! :-))))
      Figs And Rouge jsou na seznamu k zakoupení, i kdyby byly nejhnusnější na světě - mají rozkošné pixličky a ty mít musím :-)

      Vymazat
  8. Na balzámy na rty si taky potrpím, mám jich spoustu doma, v práci, po kabelkách, ale přitom v podstatě žádný nepoužívám :) Skoro po každým mě jaksi škrábe v krku a rty mám většinou ještě sušší jak předtím :) Když mám hodně popraskaný rty, tak je pro mě účinější si je namazat normálním krémem třeba na obličej. Takže se jima v podstatě jen kochám, očichávám je a tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono záleží na složení a na tom, co tvoje pokožka chce a nechce. Mým rtům vyhovují - krom přírodních věcí - balzámy nabázi tekutého parafínu a nebo vazelíny. Jak je tam moc něčeho jiného, je to na houby. Z mazání rtů něčím, co není hutné, šílím :-) Okamžitě se mi všechno vcucne a začínám být nervózní, že nemám mastnou pusu. Následkem toho si rty začnu olizovat a to je konec ! :-)

      Vymazat
  9. Zatím nejlepší balzám, co jsem kdy měla byl klasický Burt´s Bees. A i se vyplatí, jelikož mi i pří každodenním používání vydržel skoro rok :))
    Teď střídám Carmex a červený Garnier. Carmex fajn, ale Garnier už nikdy víc :/

    K.

    OdpovědětVymazat
  10. Bez patlátek na rty ani rádnu! :)Já na noc používám normálně silnější vrstvu obyč vazelíny a přes den takový klasický balzám od Astridu s jojobovým olejem, je takový tužší, mastnější takže mi moc vyhovuje :) A jak už píše slečna výše balzámy v plechovce z Primarku jsou boží! :)
    PS:klidně bych ten tvůj přírodní vyzkoušela, začínám si ujíždět na takových věcičkách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško,za 30,- na poštovné ti ho ráda pošlu :-) Napiš mi kdyžtak na bald.and.pale@gmail.com adresu.

      Vymazat
  11. Bezva článek! :)
    Člověk holt pusu šlechtit musí, já dokonce (teď už) spíš raději nalíčím pusu, než oči... :D
    A ty Oriflame kelímky - kamarádce kradu ten třešňový a musím uznat, že ta vůně je neskutečná! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V nadcházející kampani bude zázračný kelímek s kokosovou příchutí(vůní) na ten se těším, miluji vůni kokosu

      Vymazat
  12. Tak balzámy na rty a jiná patlátka jsou pro mě taky nutností. Mé nejoblíbenější jsou asi právě vajíčka od oriflame a taky vazelína jménem Vaseline s aloe vera z Tesca (velká plechová krabička, přátelská cena, božská vůně, myslím, že je k dostání i u nás). Za fotku vajíčka mezi vajíčky máš sto bodů :). A kočky, to je taková druhá životní nutnost. Doma máme dvě, odrůdou jsou to obyčejné kočky domácí, ale pro mě rozhodně obyčejné nejsou. Jsou to moje zlatíčka a ňufánci. A s přítelem si plánujeme do budoucna pořídit Mainskou mývalí, to jsou totiž teprve ty správné kočky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mainku taky nutne potrebuju :-) A taky ciste bilou siamku a pekelne cernou orientalku :-)

      Body si vylepim do notysku, dekuji :-)

      Vymazat
  13. P. S. Má patlátka na rty najdeš tady:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/04/dejte-si-pozor-na-balsam-aneb-me.html

    a tady:
    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2012/04/rtenky-lesky.html

    Kočičáky jsem pak zvěčnila v tomto článku:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/03/kocky-to-je-moje-gusto.html

    OdpovědětVymazat
  14. Taky ujíždím na věcech na rty. Vážně bych si měla domluvit, že na jedny rty není třeba mít osm balzámů :-))

    OdpovědětVymazat